Kampanja prikupljanja novca na Fejsbuku

Čak i da do sada nikada niste kreirali oglas na Fejsbuku, niti pokretali kampanje prikupljanja novca sms lån u ovom tekstu ćete pronaći vrlo jednostavan sistem koraka kako da to postignete trošeći dnevno samo desetak minuta. A za ovo vam je jedino potrebna već kreirana stranica proizvoda ili usluge koju želite da promovišete preko Fejsbuka, što je posao koji se brzo izvodi prateći uputstva na vašem ličnom nalogu.

Bolji od Google AdSense-a

Za recimo uloženih 5$ u toku plaćene Fejsbuk kampanje možete dobiti preko 500 klikova i lajkova, što je praktično nemoguće ako ulažete u Gugl reklamne oglase. Pored toga ova platforma ima sve više i više korisnika i šteta je ne iskoristiti njen potencijal. Dakle, potrebno je samo da registrujete posebnu stranicu i pogledate gde se nalazi link za plaćanje forbrukslån. Izaberite svotu koju želite da uložite i to je bukvalno sve što treba da znate od tehničkih pravila. Ono što sledi su pravila marketinga.

Vama nije potreban bilo kakav oglas, već oglas koji je relevantan potrebama vaše ciljane publike. I što je relevantniji vaš oglas to će se više isplatiti i marketinški troškovi će naravno biti niži. Zbog toga prvo treba da definišete ko su vaši budući klijenti ili kupci. Odredite njihovu geografsku lokaciju, opseg godina, ako je potrebno i pol, i najvažnije, koji su im interesi. Što se interesa tiče, najvažnija pitanja koja treba da postavite sebi jesu koje uobičajene probleme ima vaša ciljana publika, koje usluge koriste i ko su im uzori ili idoli.

Pošto sada bolje razumete potrebe svoje publike, usresredite se na neke vrlo korisne, a besplatne alate na Internetu. Recimo stocksnap.io nudi sasvim pristojne fotografije i grafičke prikaze za slobodno preuzimanje, picmonkey.com će vam poslužiti da te slike i obradite brzo i lako po svojoj želji, a adespresso.com će vam pomoći da uobličite savršen oglas koji će izgledati potpuno profesionalno. Valjani oglasni baneri donose čak 45% uspeha svom vlasniku i najbolje prolaze oni veličine 1200x628px u PNG formatu. Tekst unutar samog oglasa treba da je ograničen na 90 karaktera i njime treba da privučete budućeg kupca, i brzo i lako objasnite šta nudite. Ista ova pravila važe i za glavni naslov, ukoliko ga ima, s tim što on ne sme da bude duži od 25 karaktera. A na samom baneru tekst treba da zauzima 25% prostora, inače će biti odbijen.

Mali ali bitni detalji uspešnog oglasa

Ukoliko koristite osobe na svojim slikama gledajte da su snimljene iz blizine, sa osmesima, i naravno ne zaboravite da se slike devojaka uvek više gledaju od slika momaka. Setite se takođe i da uokvirite svoj oglas nekom jačom bojom jer će tako lakše privući zainteresovane osobe. I imajte u vidu da su najbolji tipovi oglasa oni koji idu kroz vremensku liniju, a najlošije prolaze oglasi smešteni bočno sa desne strane.

Na samom oglasu kreirajte dugme na koji zainteresovani treba da kliknu kako bi dobili neku korisnu, a besplatnu informaciju ili digitalnu knjigu. Prilikom kliktanja kreirajte da se otvori takozvani „lead ad“ sa dve linije u koje je sam Fesjbuk već postavio ime korisnika i njegovu email adresu. Ukoliko to želi, korisnik može da izmeni ove podatke, ali ako ne želi, biće dovoljno da samo pritisne „submit“ dugme i to je sve. Na ovaj način korisnik će dobiti svoju besplatnu informaciju, a vi ćete zauzvrat dobiti njegovu email adresu, koju ćete kasnije koristiti za prodajna pisma ili obaveštenja o kampanji prikupljanja novca.